50mm f1.8 II prime lens

Assalammualaikum,

Aku tak ada bahan untuk Wordless Wednesday, so aku nak kecek sket dalam bahasa asal aku, bahasa sarawak.

Tok aku mok klaka sal lens murah.

Rega nya gak la RM300, tapi nya pun hasil gambar boh cerita gik la.

Cni nak carik lens murah yang high speed tok?

Canon ngan Nikon jak ada. Sony? RM600! Ni nak oleh duit??

Alu ngerepak aku sorang-sorang ctok.

Ada dua orang pro yang guna 50mm 1.8 II, gambar cdak outstanding! spa padah lens murah sik pat hasilkan gambar kacak-kacak?

check out
http://www.wazariwazir.com/

http://mohdrazali.com/

Banyak gambar cdak tok makei prime lens affordable ya.


Even nya ada ajak camni mok dapat sharp image guna lens ya.

Ilmu harus dikongsi bersama, kita sama-sama belajar, dengarlah kata bakal cikgu tok. haha

Any comments? hehe





Duak igek gambar tok ku ambik pakei lens ya,


Bokeh nak?


Mun da komen, sela jak, kmk tok pun baruk juak bah megang kamera besar tok.




Akmal nama nya.

Nenek kmk nunggah nya 'Muka dewasa' -.-' sik tauk pahal.

Comments

Post a Comment

Popular Posts