Seperti hari itu

Assalammualaikum,

hari-hari berlalu macam rutin biasa. cuma hari ni aku nak pulak makan nasi lemak. x seberapa, janji aku makan. makin hari makin aku rindu hari-hari di kuching. hari-hari yang sentiasa membuat aku gembira. dengan pantai dan suasana laut yang amat menyejukkan minda. =)
 ni kat pantai permai. cantik kan view?
Ni pulak kat area Kampung Telaga Air. Slh satu tmpt yg lbih kurang sejam dr rumah aku. tmpt yg aku suka lepak ambik angin.


Tapi dalam kerinduan tempat-tempat ni, aku ada kawan-kawan yang sentiasa meneman tak kira apa la masalah yang aku hadapi, kakak-kakak and abang-abang senior yang banyak membantu aku dalam segala rintangan.

Seronok spend time dengan diorang ni. macam-macam aktiviti yang sentiasa mengundang gelak tawa antara diorang.

Ni sorang lagi insan yang aku sangat-sangat rindu. walaupun aku x cakap gitu ngn dia n dia amat bengang bila aku x ucapkan yang aku rindu sangat-sangat kat budak kecik ni. Nah, I miss u so-so-so-so much. Ni la Nur Syafiqa Hazira. The love of my life(mode jiwang sementara)haha


Closing line hari ni.

"Finding someone you love and who loves you back is a wonderful, wonderful feeling. But finding a true soul mate is an even better feeling. A soul mate is someone who understands you like no other, loves you like no other, will be there for you forever, no matter what. They say that nothing lasts forever, but I am a firm believer in the fact that for some, love lives on even after we're gone." 

Comments

Post a Comment

Popular Posts